پی ایس ایل سیزن فور کا آفیشل نغمہ ریلیز کردیا گیا

پاکستان سپر لیگ سیزن فور کا آفیشل نغمہ ریلیز کردیا گیا جس میں نامور اداکار فواد خان نے اپنی آواز کا جادو جگایا ہے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان سپر لیگ کے چوتھے ایڈیشن کا آفیشل نغمہ جاری کردیا گیا، نئے نغمے میں نامور اداکار فواد خان نے اپنی آواز کا جادو جگایا ہے، گانے کی ویڈیو میں بھی فواد خان موجود ہیں۔

پاکستان سپر لیگ کے پہلے تین سیزن میں نامور گلوکار علی ظفر کی آواز میں نغمے جاری کیے گئے تھے جسے مداحوں کی جانب سے بے حد پذیرائی ملی تھی۔

پی ایس ایل 4 ایڈیشن کے لیے نغمہ شجاع حیدر نے تحریر کیا ہے اور اس کی تھیم کے بارے میں بتایا جارہا ہے کہ ’یہ کھیل دیوانوں کا‘ ہے۔

فواد خان کے بارے میں بہت کم لوگ ہی جانتے ہیں کہ اداکاری سے قبل ان کا ایک بینڈ ’ای پی‘ کے نام سے موجود تھا جس کے گانے ’وقت تھم جائے میں رہوں گا، موت آئے تو آئے میں رہوں گا‘ مداحوں کی جانب سے بہت پسند کیے گئے تھے۔

پی ایس ایل کے 2016 کے پہلے ایڈیشن کا نغمہ گلوکار علی ظفر نے لکھا اور گایا جس نے کرکٹ سے لگاؤ رکھنے والوں کی جانب سے خوب پذیرائی ملی۔

پی ایس ایل 2017 ایڈیشن میں بھی علی ظفر کی آواز میں نغمہ ریلیز کیا گیا جس کے بول تھے سیٹی بجے گی، کھیل سجے گا، تالی بجے گی اب کھیل جمے گا۔

پی ایس ایل سیزن تھری کے لیے علی ظفر نے ہی نغمہ گایا جس بول تھے لو پھر آئے جلوہ دکھانے، پھر ملے چلو ہم اس بہانے، یہ کھیل پھر جمے گا اور اسٹیج پھر سے سجے گا۔

Email This Post

آپ یہ بھی پسند کریں گے مصنف سے زیادہ

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.